Hos oss får du lokal kompetanse og kvalitet.
Fra oppstart av nettbutikk, innredning av lokalet til dokumentsikkerhet og moderne møteromsutstyr. Vi kartlegger bedriften din og legger til rette for den beste løsningen. Både for eie og leie, brukt og nytt.
Vårt lange engasjement som miljøfyrtårn gjør at vi kontinuerlig strekker oss etter en varig og fornuftig løsning for våre kunder. Hos oss får du både brukt og nytt innen møblering og maskiner.
Det handler om sunn fornuft. Bærekraft, økonomi og kundefordeler går hånd i hånd.
Varige samarbeid med våre kunder er basert på tillit, kunnskap og gjensidig respekt. Vi har fulgt kunder fra deres første kopimaskin til oppstart av nettbutikk. Fra faste arbeidsplasser til hjemmekontor og møteromsutstyr for interaktive arbeidshverdager.
Våre dyktige team innen teknologi og interiør samarbeider for at du som kunde skal få levert det du og din bedrift har behov for.
Kvalitetsprodukter, lokal kunnskap, kvalifiserte medarbeidere og 70 års erfaring vil være en garanti og betryggelse for deg som kunde.
LIVERTEN
Liverten har gjennom flere grep effektivisert sin egen arbeidshverdag, optimalisert varemerke og tilbudet de leverer. Sammen med oss har de utarbeidet en løsning som kommer både kunden og bedriften til gode. Med fokus på ekte råvarer, kvalitet, lokal tilhørighet og profesjonalitet til fingerspissene har Liverten utmerket seg og fortsetter å tenke helhetlig, stadig forbedre merkevaren og jobber mot nye mål sammen med Saxvik kontorsenter i tiden fremover.
"Liverten er svært fornøyd med det komplette systemet som samkjører kasse, nettbutikker og bestillings håndtering. Vi ser en effektivitetsgevinst, det er lett å ha oversikt og snakker godt sammen. Systemet er lett å ta i bruk og betjenes av alle. I hele prosessen har vi opplevd en ekstraordinær god support, opplæring og støtte fra en løsningsorientert gjeng på Saxvik kontorsenter."
- Tove Heggdal Ingulfsvann, Reiselivs- og markedsfører hos Liverten
TRØNDELAG STORKJØKKENSERVICE
Med komplett fargeplan for lokalet, spesialbygd skranke, møbler og skjerm- og møteromssutstyr er Trøndelag Storkjøkkenservice rustet for en god arbeidshverdag med tilpasset akustikk, møterom, arbeidssoner og sosiale soner. Møterommene er utstyrt med møteromssutsyr- og skjerm som gjør arbeidshverdagen interaktiv og miljøvennlig.
"Vi ønsket å bruke en lokal leverandør som hadde kompetanse til å bistå oss med de funksjonene vi etterspurte. Prosessen med Saxvik underveis opplevde vi som god og ryddig og selv om vi var spente på fargesammensetningen på forhånd, ble vi veldig fornøyd med hvordan kontormiljøet ble. Det ble en lun atmorsfære som de ansatte føler på, og vi fikk tilbake litt stolthet over lokalene våre igjen. De ansatte trives, og enkelte har lyst å ta med seg sengen og flytte inn. Servicen vi har fått er meget bra, god oppfølging under hele prosessen."
Kjell Bjørnar Wennevik, Daglig leder hos Steinkjer Storkjøkkenservice
Samarbeidspartnere
Vårt valg av samarbeidspartnere i alle disse årene er ikke vært tilfeldig, men valgt ut ifra den erkjennelse at vi skal ha de beste i markedet. Det stilles i dag mange krav til våre leveranser, miljø, kvalitet, universell utforming, spesialdesignet møbler mm. Sammen med de beste i bransjen skaper vi løsninger som er tilrettelagt for din bedrift, både på den fysiske arbeidsplassen og på hjemmekontoret.